Onelee Destek Merkezi

Aşağıdan sorabilir veya aradığınızı girebilirsiniz!

Onelee kullanıcıları destek merkezi üzerinden, ticket sistemini kullanarak bize teknik destek kaydı oluşturabilirsiniz.
Masadan sipariş ayırma işlemi nasıl yapılır

Masa ayırma işlemi grup halinde gelen misafirlerin masalarını ayırmak istediklerinde, kendi adisyonlarını başka bir masaya ayırma işlemidir.


Birkaç misafir olduğunu varsayalım ve adisyonda siparişleri var. Misafirlerin masa 14 de oturduklarını varsayalım.

Misafirlerden bir tanesi bir sebepten dolayı masayı ayırmak ister ve garson ilgili masaya yani masa 14 tıklayarak ayır butonuna tıklar.

Garson ayır butonuna tıkladığında sistem ayırmak istediği masayı seçmesini ister. Misafire masa 16 boş olduğunu söylenir ve ilgili masaya tıklar.

Sistem karşımıza bu şekilde bir pencere çıkar. Misafirin adisyonunu sağa kaydır yöntemi ile ayırır.

Siparişi sağa kaydır yöntemiyle garson bir veya birden fazla adisyonu aktarabilir ve kapata tıklar. İki adisyon şeklinde hesap alınabilir. Oluşacak karmaşa bu şekilde engellenir.

Bu şekilde masayı ayırmış olduk. Resimde görüldüğü gibi adisyonda fiyat değişikliği gerçekleşir. İlgili siparişlerin fiyatı seçilen masaya ayrılmış oldu.Misafirimiz bu masadan hesabını ödeyip ayrılabilir.

Bu bilgiler başkasına faydalı olabilir ?

Destek sistemimiz.

Destek ekibimizden yardım alabilir; aradığınız soruların cevaplarını sıkça sorulan sorularda bulabilirsiniz. Ayrıca videolu konu anlatımlarını izleyerek aradığınız soruların cevaplarına daha hızlı ve görsel desteklerle ulaşabilirsiniz.