Onelee Destek Merkezi

Aşağıdan sorabilir veya aradığınızı girebilirsiniz!

Onelee kullanıcıları destek merkezi üzerinden, ticket sistemini kullanarak bize teknik destek kaydı oluşturabilirsiniz.
Adisyonda para üstü hesabı nasıl yapılır Onelee adisyon para üstünü hesaplar.

4 Mayıs 2020 Pazartesi

Hesap fişi ve satış fişi nasıl düzenlenir Hesap ve satış fişlerini Onelee yönetim programından düzenleyebiliriz.

2 Mayıs 2020 Cumartesi

Adisyonda kat tanımlama nasıl yapılır Adisyonda kat tanımı işletmeniz nasıl mimari yapıya aitse ona göre isimlendirebiliriz. Örneğin alt kat,loca gibi.

1 Mayıs 2020 Cuma

Adisyonda masa bekletme nedir Misafirin ön sipariş verdiğinde mutfağa göndermeden sistemde bekletmedir.

1 Mayıs 2020 Cuma

Kullanıcı masa boyutu nasıl belirlenir Kullanıcıların adisyon sisteminde masalarının boyutunu kullanıcılara göre belirleyebiliriz.

1 Mayıs 2020 Cuma

Adisyonda renkli butonlar ne anlama gelir Adisyondaki masanın renklerin hepsi farkı bir anlama gelmektedir.

1 Mayıs 2020 Cuma

İkram kontrolleri nasıl yapılır İkram etmek istediğiniz ürünleri stoklardan ikram edilebilir olarak kayıt ettiğimizde şef kullanıcısı sistemde ikram edebilir.

30 Nisan 2020 Perşembe

Adisyonda masa rezervi nasıl yapılır Restoran,kafe ve bar gibi işletmeleriniz de fiziksel olarak rezerve ettiğiniz masayı adisyonda da rezerve edebilirsiniz.

30 Nisan 2020 Perşembe

QR kod ile adisyon nasıl görüntülenir QR kod ile misafir adisyonu görüntüleyebilir. Siparişlerini görebilir. Ödemesi gereken miktarı görüntüleyebilir. Hesap isteyebilir.

30 Nisan 2020 Perşembe

Masa oturma süresi nasıl belirlenir Restoran,kafe ve bar gibi işletmelerinizin isteğe bağlı olarak bir masada misafirin kaç dakika oturmasını belirleyebilirsiniz. Yeni sipariş girilirse süre yeniden saymaya başlar.

30 Nisan 2020 Perşembe

TOPLAM İNDİRME SAYISI

TOPLAM ÇÖZÜLEN DESTEK SAYIMIZ
Son 10 Destek