Onelee Destek Merkezi

Aşağıdan sorabilir veya aradığınızı girebilirsiniz!

Onelee kullanıcıları destek merkezi üzerinden, ticket sistemini kullanarak bize teknik destek kaydı oluşturabilirsiniz.
Onelee servis modülü marka ve model ekleme nasıl yapılır

Onelee Profesyonel Servis paketine eklenen Marka ve Model listesi oluşturma özelliği sayesinde işletmenize gelen cihazların marka ve model bilgilerini kayıt edebileceksiniz. Bu sayede her gelen cihaz için marka ve model seçimi yapabileceksiniz.


Nasıl Yapılır?

One Menu deki YÖNETİCİ İŞLEMLERİ sekmesinden YÖNETİCİ AYARLARI açılır. Ardından üst tarafta bulunan sekmede ki SERVİS sekmesi seçilir. Daha sonra resimde belirtildiği gibi SERVİS MARKA ve SERVİS MODEL tanımları kullanılarak istenilen marka ve modeller eklenir.

Nasıl Kullanılır?

Yönetici işlemlerinden oluşturduğunuz MARKA ve MODEL tanımları otomatik olarak iş emrine gelir. Siz marka veya modeli yazmaya başladığınız anda listeden size önerileri sunmaya başlar. Bu sayede seçmeniz daha kolay olacaktır.

Eğer yönetici işlemlerinden marka veya model tanımında bulunmaz iseniz sistem otomatik olarak yazdığınız markayı gruplayarak size bir sonraki servis kayıt işleminde önerecektir.

Bu bilgiler başkasına faydalı olabilir ?

Destek sistemimiz.

Destek ekibimizden yardım alabilir; aradığınız soruların cevaplarını sıkça sorulan sorularda bulabilirsiniz. Ayrıca videolu konu anlatımlarını izleyerek aradığınız soruların cevaplarına daha hızlı ve görsel desteklerle ulaşabilirsiniz.